تاریخ : شنبه 18 مرداد 1404
کد 2050

اداره‌ رفاه و تعاون معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد؛

«اطلاعیه/ ثبت نام دانشجویان متقاضی استفاده از وام ضروری عتبات عالیات و شرکت کنندگان در پیاده روی باشکوه مراسم اربعین حسینی(ع)

به اطلاع دانشجویان متقاضی استفاده از وام ضروری عتبات عالیات و شرکت کنندگان در پیاده روی باشکوه مراسم اربعین حسینی(ع)، می رساند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۴/۵/۱۶ لغایت ۱۴۰۴/۰۵/۳۰ به آدرس اینترنتی https://my.srd.ir اقدام مقتضی را بعمل آورده و پرینت فرم درخواست و اسناد و مدارک مربوطه را، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۴/۰۶/۰۵ برای انجام اقدامات بعدی به امور دانشجویی محل تحصیل خود تحویل نمایند.

به گزارش مفدا تبریز، به اطلاع دانشجویان متقاضی استفاده از وام ضروری عتبات عالیات و شرکت کنندگان در پیاده روی باشکوه مراسم اربعین حسینی(ع)، می رساند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۴/۵/۱۶ لغایت ۱۴۰۴/۰۵/۳۰ به آدرس اینترنتی https://my.srd.ir اقدام مقتضی را بعمل آورده و پرینت فرم درخواست و اسناد و مدارک مربوطه را، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۴/۰۶/۰۵ برای انجام اقدامات بعدی به امور دانشجویی محل تحصیل خود تحویل نمایند .

لازم به ذکر است، به علت محدودیت اعتبار اختصاص یافته در صورت مازاد بودن تعداد متقاضیان اولویت بندی بر مبنای سامانه رفاهی دولت (دهک بندی اقتصادی خانوار) خواهد بود.

مدارک و شرایط مورد نیاز جهت ثبت نام وام ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی عتبات به شرح زیر می باشد:

 

شرایط و مدارک مورد نیاز:

*داشتن تعهدنامه محضری تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان و اسکن شده در پرونده دانشجویان.

* شماره حساب فعال در بانک مهر ایران.

* تاییدیه ثبت نام سامانه سماح و سازمان حج و زیارت.

* ارائه مدارک مثبته شامل اصل و تصویر پاسپورت حاوی مهر معتبر ورود و خروج از هر دو کشور پس از بازگشت از سفر.

* تحویل فرم درخواست وام حج و عتبات عالیات (پرینت شده از سامانه پرتال دانشجویی) به امور دانشجویی دانشکده مربوط.

* تسهیلات به مبلغ ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای همه مقاطع تحصیلی می باشد.

* وام حج و عتبات شامل دانشجویان شهریه پرداز نمی شود.

* ارائه پرینت فرم ثبت نام مربوط به حج و عتبات عالیات.

* متقاضیان وام حج و عتبات عالیات در یک مقطع تحصیلی فقط می توانند یک نوبت از این نوع تسهیلات بهره مند گردند.

فرم درخواست وام عتبات

تذکر:

*دانشجویان متقاضی پس از ثبت نام و تکمیل و تحویل مدارک می بایست با مراجعه به پرتال شخصی خویش، نسبت به مشاهده نظرکارشناس مربوط و رفع نواقص احتمالی اعلام شده، اقدام نمایند.

با آرزوی توفیق الهی

معاونت فرهنگی و دانشجویی